keskiviikko 14. tammikuuta 2009

askartelua


Tänään juttelin töissä työpsykologin kanssa. Hän kartoitaa koko työyhteisön vointia. Tässä keskustelussa tuli sitten ihan ääneen sanottua se mitä aina itsekseni jupisen... tämä ala ei ole minulle. Ei kiinnosta. Yhtään. Mutta nyt kun vielä töitä kuitenkin teen, niin hän sanoi että pitäisi vapaa-ajalla harrastaa ja olla virikkeitä, että jaksaa töissä. Kotona minulle kerrottiin että harrastuksia minulla on jo tarpeeksi, uusia en tarvitse. Ja näinhän se on, niille ei vain muka löydy aikaa. Siispä päätin näpertää ja askarrella pikkuisen ihan omaksi ilokseni.

Olen jo jonkin aikaa keräillyt lehdistä talteen kaikki mielenkiintoiset kuvat (juu, kyllä se arkisto portailla on jo puolittunut...) ja nyt päätin perustaa leikekirjan. Hassua miten moinen ei ole ennemmin käynyt mielessä. Nyt muiden blogeja seuraamalla olen huomannut että näinhän ne kaikki irtosilput saadaan talteen. Joten otin tyhjän vihkon ja laitoin kanteen kivan kuvan joka tarttui mukaan lauantaina ravintolasta, drinkkilistan kansi. Ja voilá, leikekirja on valmis. Ei tähän mitään suurisuuntaisia tarvita. Nyt voin sitten rauhassa ryhmitellä silppujani mukaviksi kokonaisuuksiksi.

Ja vielä pieni maininta muraateista joista on vehreä kuva vähän aiemmin. Ei näytä yhtään samalta tuolla keittiössä, ei. Surullisia uutisia sillä saralla lieneen tiedossa tulevaisuudessa...

Ei kommentteja: