torstai 27. syyskuuta 2012

Luopumisia

Joskus on vain osattava luopua jostain jotta tilalle voi saada jotain uutta. Syvällisemmin tämä asia on esimerkiksi niin, että kun luopuu harrastuksesta saa lisää aikaa, jonka myötä voi taas löytää uusia erilaisia harrastuksia. Tai kun katson kotona ympärilleni, niin tekisi hyvää luopua liiasta tavarasta. Joka paikka on niin täynnä kaikkea, ettei kannata kuvitella mitään uutta hankkivansa.

Alun perin tämä luopumisajatus lähti kuitenkin ihan täältä blogista ja blogimaailmasta. Olen viimeaikoina lukenut taas enemmän blogeja ja kun oma lista on käyty läpi luen muiden blogilistoja. Suosikkini on ollut Nannan lista josta olen löytänyt uusia ihania blogeja, viimeisimpänä ihastuttava Kahden suora. Huomasin kuitenkin tässä päivänä muutamana, että Nanna on ilmeisesti päivitellyt listaansa kun oli tullut uusia (en ainakaan aikaisemmin ollut bongannut tätä Kahden suoraa…) ja poistunut vanhoja. Tulin siihen tulokseen, että oma listanikin vaatisi karsimista. Jotkut ovat sellaisia joissa on joskus ollut joku kiva juttu ja olen sitä ruvennut seuraamaan, vaikkei yleinen olemus olekaan minulle. Toisista olen ehkä vain kasvanut eroon? Joka tapauksessa, kannattaako roikottaa niitä jos vain petyn sinne vilkaistessani? Pelkään menettäväni jonkun yhden hauskan pilkahduksen. Mutta seuratessani näitä menee aikani siihen enkä löydä uusia ihania. Joten jostain on vain luovuttava… Lupaankin itselleni päivittää listani pikapuoliin (kuitenkin ajatuksen kanssa).


Kuva täältä, valittu päivän sään mukaan. Siellä on myös muita kauniita kuvia sateesta, valinta oli vaikea. Minä pidän syksystä ja vesisateesta. Oikeastaan syksyllä sade on jotenkin mukavampaa kuin kesällä, se jotenkin kuuluu asiaan.

Ei kommentteja: